Normal drift | Bemærk test af ERP system 23/2 – 25/2

Ny kundeanalyse fra DBK

Hos DBK vil vi gerne være tæt på vores kunder.
Vi får løbende feedback fra mange kunder, men vi vil gerne høre fra endnu flere af jer, så vi hele tiden har fokus på de opgaver som betyder mest for jer.
Sidste år gennemførte vi 4 antal kundeundersøgelser og vi vil gerne sige tak for de gode input – det var værdifuld viden for os.

De punkter der gik mest igen, i sidste års feedback var: “retur”, “genbrug af kasser”, “fakturaer” og “gamle systemer”. Nedenfor har vi samlet en status for netop disse emner og hvordan vi arbejder på at forbedre dem.

Kort sigt:
– Retur og leverancer. Netop på dette område har gennemgået den største ændring. Vi har skiftet til PostNord, som blandt andet har fået helt styr på returhåndtering.
I forbindelse med implementeringen af det nye ERP-system vil det også blive muligt med på dag-til-dag-levering.
– Genbrug af bogkasser. På dbk.dk kan du nu se video guides til hvordan kasser kan komprimeres og genbruges til returforsendelse.

Derudover har vi oprettet et hjælpeunivers, hvor I kan finde information og vejledning til mange andre ting, såsom faktura, output, transport, retur og Bogportalen.

Lang sigt:
– Fakturaer. Med det nye ERP system implementeres nye og lettere forståelige fakturaer.
– Gamle systemer. I forlængelse af vores nye ERP-system glæder vi os til at kunne præsentere en ny og forbedret udgave af selvbetjeningsløsningen mit.dbk.dk og senere i 2024 en ny Bogportal.

I 2024 kommer vi til at køre 2 kundeundersøgelser, hvor den første kommer i starten af september. Denne gang bliver det en kortere undersøgelse med kun 1 spørgsmål der udsendes på e-mail, men der vil også være nogle af jer der vil blive ringet op af det analysefirma der foretager undersøgelsen for os.

Vi håber meget at I, igen i år, vil bruge 2 minutter på at besvare undersøgelsen så vi kan blive klogere på de ting der betyder mest for jer.

På forhånd tak for feedback
Jørgen Nicolaisen
CCO

Søg på dbk.dk: