Her finder du hjælp og vejledninger i forbindelse med de nye fakturaer og specifikationer der udsendes fra DBK når DBK skifter til nyt ERP system.
Alt efter hvilke typer af services der benyttes hos DBK, kan du modtage en eller flere af disse fakturaer:
- Lagerleje
- Bogportal adgang og markedsføring
- Varemodtagelse
- Håndtering, pluk & plak
- Specialordrer
- Administrationsservices
- Returbehandling
- Bogsalg
- Bogsalg retur
- Afregningsspecifikation (eksempel ikke klar)
- Transport (eksempel ikke klar)
- Debitorservice (eksempel ikke klar)
- EDI gebyr (eksempel ikke klar)
Alle artikler om fakturaer
Bogsalg retur
Her er et eksempel på faktura og specifikationer der udsendes fra DBK i forbindelse med
Bogsalg
Her er et eksempel på faktura og specifikationer der udsendes fra DBK i forbindelse med
Returbehandling
Her er et eksempel på faktura og specifikationer der udsendes fra DBK i forbindelse med
Administrationsservices
Her er et eksempel på faktura og specifikationer der udsendes fra DBK i forbindelse med
Specialordrer
Her er et eksempel på faktura og specifikationer der udsendes fra DBK i forbindelse med
Håndtering, pluk & pak
Her er et eksempel på faktura og specifikationer der udsendes fra DBK i forbindelse med
Varemodtagelse
Her er et eksempel på faktura og specifikationer der udsendes fra DBK i forbindelse med
Bogportal adgang og markedsføring
Her er et eksempel på faktura og specifikationer der udsendes fra DBK i forbindelse med
Lagerleje
Her er et eksempel på faktura og specifikationer der udsendes fra DBK i forbindelse med
Fakturaer
Her finder du hjælp og vejledninger i forbindelse med de nye fakturaer og specifikationer der