Normal drift. Kan forekomme øget behandlingstid på varemodtagelse. DBK + PostNord lukket 5/6

Track & Trace

I forbindelse med transportørskiftet til Postnord, kommer der en væsentlig mere detaljeret Track & Track rapportering end tidligere.

For at følge en forsendelse, kan kan du gøre flg.:

  1. Find track & trace nummer på en ordre, ved at slå ordren op i  mit.dbk.dk eller Bogportalen
  2. Indtast Track & Trace koden hos Postnord

Quickguide til Track and Trace

Track & Trace FAQ

Hvor finder jeg min Track&Trace kode på en forsendelse

Du kan finde Track & Trace koder på ordrer i bogportalen eller på mit.dbk.dk.

Hvor skal jeg indtaste min Track&Trace kode for at se status

Du skal indtaste Track & Trace koden for Postnord forsendelser på https://www.postnord.dk/varktojer/track-trace

Hvorfor er der ikke Track & Trace på min ordre?

Er der ikke en Track & Trace kode på en ordre, skyldes det at ordren endnu ikke er ekspederet af DBK og der derfor ikke er sendt EDI til Postnord om pakken. 

Har ordren ikke fået Track & Trace 2 dage efter forventet ekspederingsdag, så send en mail til transport@dbk.dk med boghandlernummer og ordrenummer.

Relaterede artikler

Reklamationer

Her kan du indsende reklamationer og efterlysninger i forbindelse med pakker leveret fra DBK med PostNord.  Du skal bruge denne side hvis: Der er en

Læs mere »

Booking af retur

Returforsendelser til DBK foregår via PostNord og skal bookes gennem platformen Logisnap. Ud over booking af retur, er der også mulighed for at følge returforsendelser

Læs mere »

Har du spørgsmål til denne side?

Indtast brugernavn og adgangskode for at logge ind i Mit DBK

Brugernavn:
Adgangskode: